Concert 1 oktober 2017

Op zondag 1 oktober geeft Chavanon onder leiding van dirigent Peter van der Leeuw een concert in de Remonstrantse Kerk, Laan van Meerdervoort 955 te Den Haag. Tijdens dit concert zingen wij repertoire van diverse Franse en Engelse componisten, zoals de Messe Brève van Gounod, de Part Songs van Elgar en de Chansons Françaises van Poulenc. Maar ook Fauré, Wood en Vaughan Williams passeren de revue. Dit repertoire is ingestudeerd in het Normandische Asnières. En natuurlijk hebben we het repertoire daar niet alleen ingestudeerd, maar Chavanon heeft er ook een zeer succesvol concert gegeven in de dorpskerk van Asnières, die bijna tot de laatste plaats bezet was.
Wij worden tijdens het concert begeleid door pianiste Iwona Gadawska die ook een intermezzo verzorgd.

Aanvang: 15.30 uur. Kaartverkoop via de leden en deze website (10 euro inclusief een drankje) of voorafgaande aan het concert in de kerk (11 euro inclusief drankje)
affiche-den-haag