Verlies en verlangen: najaarsconcert 31 oktober 2015

Op 31 oktober hebben wij voor een nagenoeg uitverkochte zaal en een enthousiast publiek ons programma Verlies en verlangen uitgevoerd. Centraal in dit programma stond muziek uit de periode rond 1900:  Rheinberger (Stabat Mater), Brahms (Warum ist das Licht gegeben), Elgar, Vaughan Williams en Parry. Met dit concert onder leiding van onze dirigent Peter van der Leeuw en met begeleiding van pianiste Iwona Gadawska hebben wij ons zomerproject 2015 afgesloten, dat begon met een studieweek in de Belgische Ardennen en een concert in de monumentale kerk Notre Dame in Hamoir op 19 juli 2015.