2017: een zomerweek in Normandië

In 2017 gaat Chavanon wederom de grens over naar Frankrijk. In Asnières (Normandië) verblijven wij in een mooi kasteel met bijgebouwen en park om aldaar een nieuw programma in te studeren en van het Franse platteland te genieten. Dat programma bestaat uit werken van Gounod, Poulenc, Elgar en Wood. Een Anglo-Normandische combinatie dus, geïnspireerd op de vele historische en culinaire betrekkingen tussen Normandië en Engeland. Beginnend bij de Normandiër Willem de Veroveraar die in 1066 koning van Engeland werd komen we via de Engelse Cheddarkaas die van Normandische oorsprong is en de legendarische tv-serie Allo, allo uit bij het concert van Chavanon op 14 juli 2017 in de kerk van Asnières, waarmee een nieuwe schakel toevoegen aan de banden tussen Normandië en Engeland.
Op 1 oktober 2017 wordt het project afgesloten met een concert in Den Haag.

Heeft u belangstelling om met Chavanon mee te zingen? Neem dan contact met ons op (zie elders op deze site).