Herfstproject 2018 in Twente

Na de buitenlandse reis naar Normandië in 2017 organiseert Chavanon voor 2018 weer een project in Nederland. Hoewel, we maken een klein uitstapje naar onze Oosterburen. Vanaf september werken wij onderleiding van onze dirigent Peter van der Leeuw aan ons nieuwe romantische programma met op het repertoire:

- Brahms, Liebeslieder 10 t/m 16 en 18;
- Brahms: Sieben Lieder;
- Dvorak, In der Natur.

Wij verblijven van 9 t/m 11 november in het Twentse Losser in een luxe kampeerboerderij met goede voorzieningen en een ruim ‘buitengebeuren’. Ons concert vindt plaats op zondagmiddag 11 november in de kerk van het Klooster Bardel, een paar kilometer  over de Duitse grens. Het ‘Haagse Concert’ vindt plaats op zaterdagmiddag 17 november  in de Anglicaanse kerk aldaar.

Voorafgaande aan ons verblijf in Twente vinden in Den Haag de onderstaande repetities plaats:
- zaterdag 29 september stemgroeprepetities (1,5 uur per stemgroep);
- zondag 14 oktober: 10.00-13.00 uur tutti;
- zondag 28 oktober:10.00-13.00 uur tutti;
- zaterdag 3 november: 10.00-13.00 uur tutti.

Heeft u belangstelling om mee te zingen of heeft u andere vragen: neem dan contact met ons op (zie de pagina contact).