Zilveren jubileum gevierd

Te midden van meer dan 100 oud-leden, familieleden en vrienden heeft Chavanon het 25-jarig bestaan gevierd met een prachtig concert. Het concert was samengesteld uit de 15 favoriete liederen die wij sinds 1998 gezongen hebben. Daaronder het ‘lijflied’ van het koor, Tebe Poem van Bortniansky, en muziek van o.a. Rachmaninow, Brahms en Janacek. Het jubileum, dat begon met een koorweek in Chateau de St.- Gervais in NormandiĆ«, eindigde met een gezellige reuniĆ« in thuisstad Den Haag.

Ons volgende project vindt plaats in het najaar van 2024 in Zuid-Limburg. Wij zingen dan in de Salviuskerk in Limbricht en later in Den Haag.